Jak připravit dohodu o reklamní agentuře?

Měli byste vypracovat dohodu o reklamní agentuře
Kdykoli získáte nového klienta, měli byste vypracovat dohodu o reklamní agentuře.

Kdykoli získáte nového klienta, měli byste vypracovat dohodu o reklamní agentuře. Tato smlouva vysvětlí povinnosti, které budete vykonávat, a způsob výpočtu poplatků. Je standardní vypracovat agenturní dohodu formou dopisu adresovaného klientovi. Požádejte klienta, aby podepsal a uchoval si vyplněný dopis pro vaši potřebu.

Část 1 ze 3: zahájení dohody

  1. 1
    Nadpis dokumentu. Pokud chcete, můžete na začátek uvést nadpis „Smlouva s agenturou / klientem“, a to tak, aby vynikl. Můžete jej také vložit o něco větším písmem než zbytek textu.
  2. 2
    Formátujte dokument jako obchodní dopis. Dopis byste měli zaslat příslušnému zaměstnanci, například prezidentovi nebo generálnímu řediteli klienta. Měli jste předem promluvit o podmínkách vašeho angažmá, aby vám dopis mohl připomenout váš souhlas.
    • Do bloku podpisu vložte datum a poté jméno a adresu klienta.
    • Otevřete dopis pozdravem jako „Dear [First Name]:“.
  3. 3
    Vložte úvod. Otevřete dopis se základními příjemnostmi a uveďte, jak jste šťastní, že jste byli vybráni v reklamní agentuře klienta. Vysvětlete také, že souhlas je založen na diskusích, které jste vedli.
    • Ukázkový jazyk by mohl číst: „Jsme rádi, že jste si ve svém projektu zvolili reklamní agenturu. Jsme nadšení, že můžeme začít, a zasíláme vám tento souhlasný dopis k projektu.“
Je standardní vypracovat agenturní dohodu formou dopisu adresovaného klientovi
Je standardní vypracovat agenturní dohodu formou dopisu adresovaného klientovi.

Část 2 ze 3: popis dohody

  1. 1
    Nakreslete rozsah své práce. Co nejpodrobněji byste měli uvést, jaké úkoly budete pro klienta provádět. Můžete je vypsat v očíslovaném formátu. Možná budete souhlasit s následujícím postupem:
    • formulovat a odeslat ke schválení klientské reklamní kampaně
    • plánovat mediální závazky v souladu s rozpočty stanovenými klientem
    • nakupovat veškeré materiály a služby nezbytné pro výrobu reklam a reklam
    • objednat reklamní prostor a čas
    • zkontrolujte, zda se reklama zobrazuje správně
    • uhradit veškeré poplatky vzniklé a převzaté reklamní agenturou jménem klienta
    • snažit se dělat práci co nejefektivněji z hlediska nákladů
  2. 2
    Souhlaste s tím, že nebudete manipulovat s konkurenčními produkty. Klient může chtít, abyste slíbili, že nebudete vytvářet reklamu na produkty, které přímo soutěží s produktem klienta. Kromě toho může klient chtít, abyste se vyhnuli vytváření reklam na produkty ve stejné kategorii, jako je kosmetika nebo automobily. V této situaci byste zahrnuli ustanovení, které souhlasí s tím, že nebude vytvářet reklamy na konkurenční zboží nebo společnosti.
  3. 3
    Vysvětlete, jak budou vypočítány vaše poplatky. Máte několik možností výpočtu poplatků, které byste měli předem s klientem projednat. Můžete se například rozhodnout fakturovat pomocí následujících metod:
    • Měsíční poplatek. Klient se zavazuje zaplatit vám měsíční poplatek. Měli byste uvést, kdy musí být poplatek zaplacen, například první v měsíci za služby poskytované v daném měsíci.
    • Paušální poplatek Předem můžete odhadnout, kolik účtovat, a poté na poplatcích účtovat pouze tuto částku. Pokud nakonec strávíte více času, musíte ztrátu sníst.
  4. 4
    Nezapomeňte uvést náklady. Při vytváření reklam budete muset nakupovat materiál nebo spotřební materiál. Například si budete muset vyhradit reklamní čas v televizi, což bude vyžadovat zaplacení poplatků. Možná budete muset koupit umělecké potřeby nebo zaplatit modely, abyste pózovali pro reklamy. Ve své dohodě byste měli zmínit, že váš poplatek nepokrývá tyto „hotové“ výdaje.
    • Mohli byste napsat: "Naše poplatky pokrývají pouze čas agentury. Budeme vám fakturovat všechny náklady z kapsy na náklady."
    Že jste si ve svém projektu vybrali naši reklamní agenturu
    Ukázkový jazyk mohl číst: „Jsme rádi, že jste si ve svém projektu vybrali naši reklamní agenturu.
  5. 5
    Stát, kdy je třeba zaplatit poplatky. Možná budete chtít, aby klient zaplatil vaše poplatky předem, než začnete pracovat. Měli byste také uvést, kdy mají být zaplaceny hotové náklady.
    • Můžete například napsat: „Než zahájíte práci, musíte předem zaplatit všechny poplatky. Kromě toho musí být veškeré náklady z hotovosti hrazeny podle podmínek dodavatele. před zahájením práce.
  6. 6
    Přemýšlejte o začlenění doložky o odškodnění. Klient by od vás mohl chtít bránit v případě, že reklama, kterou vytvoříte, ji vystaví žalobě. Můžete například nechtěně zahrnout do reklamy neautorizované schválení celebrit nebo porušit autorská práva někoho jiného, když vytváříte vizuály pro reklamní kampaň. Doložkou o odškodnění je váš souhlas s obhajobou klienta v případě soudního sporu.
    • Ukázková klauzule může znít: „Souhlasíme s převzetím odpovědnosti za obsah naší reklamy a jakékoli nároky vyplývající z takového zveřejnění, včetně nároků na narušení soukromí, urážku na cti, porušení autorských práv, porušení ochranné známky, komerční přivlastnění něčího jména nebo podoby, komerční pomluva, falešná reklama nebo jakýkoli jiný nárok založený na smlouvě nebo deliktu. Kromě toho vás budeme bránit a chránit vás před veškerými nároky, rozsudky, žalobami, škodami, ztrátami, závazky, náklady a výdaji (včetně přiměřených poplatků za právní zastoupení), které z toho vyplývají z reklamy nebo způsobené reklamou. “

Část 3 ze 3: Dokončení dohody

  1. 1
    Řekněte klientovi, aby vás kontaktoval s dotazy. Ukončete dopis přátelským způsobem. Uveďte, že jste nadšení, že můžete začít pracovat na projektu, a požádejte klienta, aby vás kontaktoval s případnými dotazy.
    • Mohli byste napsat: „Jsme nadšeni, že s vámi spolupracujeme, a doufáme, že souhlasíte s těmito podmínkami a poplatky. Pokud ano, podepište prosím tuto smlouvu níže a vraťte nám originál. Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte mi zavolat podle svého pohodlí.“
  2. 2
    Uveďte svůj podpis. Napište „S pozdravem“ nebo „Nejteplejší pozdrav“ a poté připojte svůj podpis. Pod svůj podpis také přidejte své jméno a titul.
    Že jste byli vybráni v reklamní agentuře klienta
    Otevřete dopis se základními příjemnými informacemi o tom, jak jste šťastní, že jste byli vybráni v reklamní agentuře klienta.
  3. 3
    Přidejte podpisový řádek pro klienta. Těsně nad řádkem podpisu klienta zadejte: „Podmínky přijaty.“ Poté pod řádek podpisu vložte jméno, titul a název společnosti klienta.
  4. 4
    Dohodu zašlete poštou. Odešlete poštou ověřenou poštu, požadujte potvrzení o vrácení. Pokud se vám neozve v přiměřené době, měli byste zavolat klientovi, aby vás kontaktoval. Jakmile získáte podepsanou smlouvu zpět, vytvořte kopii a odešlete ji klientovi.
Právní omezení Obsahem tohoto článku jsou obecné informace a jeho účelem není nahradit profesionální právní nebo finanční poradenství. Není zamýšleno, aby se na něj uživatelé spoléhali při jakýchkoli investičních rozhodnutích.
Související články
  1. Jak získat podporu dítěte od uvězněného rodiče?
  2. Jak zařídit kauci bez nákladů?
  3. Jak snížit kauci?
  4. Jak pochopit, jak fungují kauce?
  5. Jak svědčit v depozici?
  6. Jak vyslýchat svědky, když zastupujete sami sebe?
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedInGoogle+YoutubeRedditDribbbleBehanceGithubCodePenWhatsappEmail